پیامک های شیرین


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 26 / 12 / 1392
بازدید : 445
نویسنده : sharef zadeh
کمدی طنز کلیپ خنده

- باز باران بی ترانه ،گریه هایم بی بهانه، می خورد بر سقف قلبم، باورت شاید نباشد، خسته است این قلب تنگم

- دل بسته به سکه های قلک بودیم / دنبال بهانه های کوچک بودیم/ رویای بزرگتر شدن خوب نبود/ ای کاش تمام عمر کودک بودیم

- این اس ام اس من نفرستادم گوشیم خودش فرستاذه،فکر کنم گوشیم عاشق گوشیت شده

- اینsms نیست! یه احساس پاکه که با صدای sms میاد تا بگه رفیق به یادتم

- مبری گمان که دیگر ز دلم رفته باشی، تو عزیز دل مایی هر کجا رفته باشی

- از تمام ماهرویان ماهروی من تویی گر نترسم از خدا گویم خدای من تویی

- تا کجا باید سفر کرد تا کجا باید دوید از کجا باید گذر کرد تا به شهر تو رسید

- دل اگر بهر عزیزان نشود گاهی تنگ نامش هرگز ننهم دل به آن گویم سنگ

- در سرزمین عاطفه هایم چون گل روئیدی و من باغبانی آموختم اما کدام گل احساس باغبان را می فهمد آیا هیچ گلی هست که باغبان را به اندازه ی یک قطره شبنم یا یک گلبرگ بشناسد و دوست بدارد ؟

- چرا نوشتم در برگ تنهاییم برای تو نمی دانم ... شاید که روزی بخوانند بی تو عشق مرد.

- صداقت و مهربانیت را می ستایم صداقت را از کلامت و مهربانیت را از نگاهت

- یار دل آزار من وفا نشناسد..... وه که عجب نعمتی است یار وفادار

- شمع اگر پروانه را سوزاند خیر از خود ندید، آه عاشق زود گیرد دامن معشوق را




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شعبه 2 روانشناسی و... و آدرس sina95.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 95
بازدید دیروز : 168
بازدید هفته : 568
بازدید ماه : 2191
بازدید کل : 1078852
تعداد مطالب : 2955
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com